Mazda 2 Facelift este disponibilă în România la preţuri ce pornesc de la 13.090 euro

/
/
21 aug. 21
/

Modelul de clasă mică Mazda 2 a primit de curând un facelift 🚗, iar de câteva zile acesta este disponibil la comandă şi în 🇹🇩 .

În România sunt disponibile următoarele motorizări:

  • 1.5 litri benzină cu 75 CP şi cutie manuală în 6 trepte – preţ de plecare 13.090 euro;
  • 1.5 litri benzină cu 90 CP şi cutie manuală în 6 trepte – preţ de plecare de 14.290 euro;
  • 1.5 litri benzină cu 90 CP şi cutie automata cu 6 rapoarte – preţ de plecare de 16.090 euro.

Pentru Mazda 2 Facelift există patru niveluri de echipare: Emotion, Challenge, Homura și Revolution.

Ce noutăţi aduce facelift-ul pentru Mazda 2 ?

  • două nuanţe noi de caroserie (Platinum Quartz și Deep Crimson);
  • jante cu diametrul de 15 și 16 inch cu design schimbat și o ediție specială denumită Homura;
  • materiale mai bune la interior şi scaune modificate pentru un plus de confort;
  • sistem de infotainment care beneficiază de conectivitate Apple CarPlay wireless.

Mazda 2 Facelift a primit şi o versiune de putere de 115 CP, însă această nu este disponibilă momentan în România. Pentru o configurare intraţi pe mazda.ro.

Categorii: gAuto
Cuvinte cheie: Mazda, Mazda 2, Mazda 2 Facelift
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.