Mazda CX-60 PHEV cu peste 300 CP urmează a fi anunțată pe 8 martie

/
/
8 feb. 22
/

Ca orice companie auto care se respectă și care a înțeles că SUV-urile reprezintă ceea ce clienți își doresc, Mazda are în plan lansarea modelului CX-60 pe piața europeană undeva în decursul următoarelor luni. Este vorba în fapt despre prima apariție în fața publicului în data de 8 martie 2022, pentru ca disponibilitatea comercială să fie anunțată ulterior.

La acest moment nu avem prea multe detalii, știm doar că Mazda CX-60 se va baza pe un sistem de propulsie de tip Plug-In Hybrid ce va genera în total peste 300 CP. Agregatul termic va fi reprezentat de unitatea de 2.5 litri cu patru cilindri în linie pe care o știm deja din gama actuală a producătorului nipon, dar care va cunoaște optimizări pentru eficiență. Despre motorul electric, despre capacitatea bateriilor sau despre autonomia în regim fără emisii de CO2, nu avem detalii.

În același comunicat de presă se mai transmite că în următorii doi ani Mazda va aduce pe Bătrânul Continent modelul CX-80, un SUV ce va dispune și de un al treilea rând de scaune. Totodată, gama Mazda pentru Europa se va îmbogăți în timp cu SUV-ul intermediar CX-70 și cu cel vârf de lance CX-90. Despre cele două încă nu au fost oferite informații câtuși de puțin.

La cum își dezvoltă Mazda gama, având în plan atât de multe SUV-uri, nu-mi rămâne decât să sper că nu va renunța vreodată la iconicul MX-5, roadster-ul ce-ți amintește că nu este mereu vorba despre destinație, cât despre călătorie.

Categorii: gAuto
Cuvinte cheie: CX-60, lansare, Mazda, PHEV
Darius Pană
Editor pe Gadget.ro din septembrie 2014. Pasionat de tehnologie, automobile și fotografie. Scrie recenzii pentru telefoane mobile, automobile, dispozitive din zona audio, monitoare, televizoare, aparate foto și orice alt gadget. Folosește Realme GT 7, Canon EOS M200 + Canon EF-M 22mm 1:2, Canon EF-S 15-85 mm 1:3.5-5.6 IS USM și Canon EF 50mm 1:1.8 STM pentru fotografii și Sony ZV-E10 pentru video.

Oraşul Stuttgart, cândva un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, ar putea intra într-un soi de faliment

Stuttgart, un oraş cu o populaţie de aproape 600.000 de locuitori, este capitala landului german Baden-Württemberg şi al şaselea oraş din Germania ca dimensiune. Acesta a fost foarte mult timp un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, aici având sedii companii uriaşe precum Mercedes, Porsche, Bosch, SMR Automotive sau Mahle.

Chinezii de la SAIC anunţă vânzări record în Europa în 2025 pentru marca MG (şi în România cifrele arată bine)

MG este o marcă auto britanică ce a fost lansată în 1924, dar care în prezent este deţinută de grupul chinez SAIC. Compania livrează în general maşini accesibile ca preţ, unele care concurează pe acelaşi segment cu Dacia, Suzuki, Skoda sau Renault.

De la 1 iulie 2026 se măreşte valoarea punctului de amendă (vom avea astfel amenzi de circulaţie mai mari)

După cum probabil aţi citit zilele acestea prin presă, guvernul intenţionează să mărească salariul minim pe economie de la 1 iulie 2026. Acesta va creşte de la 4050 lei, la 4325 lei (atenţie, vorbim despre salariul brut aici).