Nissan angajează personal dedicat pentru a implementa un miros specific de maşină nouă

/
/
21 sept. 21
/

Acest articol ar trebui să înceapă cu “cercetătorii britanici…”, însă treaba nu merge aşa. Specialiştii companiei japoneze doresc să implementeze un miros specific de maşină nouă pe fiecare model Nissan şi de aceea au venit cu propunerea înfiinţării unei aşa zise comisii de mirosuri.

Se pare că fiecare maşină nouă are un miros specific, iar acesta variază foarte mult, de la mirosul de piele naturală în modelele de lux, la miros de plastic sau chiar vopsea în modelele low-cost.

Nissan îşi doreşte ca acest miros de maşină nouă să fie unul specific pentru brandul său şi va lucra cu o serie de mirositori profesionişti pentru a dezvolta unul. Compania îşi doreşte ca experiența de prim proprietar al unui autoturism nou să fie atât de plăcută, încât să contribuie la fidelizarea consumatorului pe termen lung, ajutând vânzările viitoare.

Unele cercetări în domeniu susţin că primul impact rămâne ascuns adânc în mintea umană, iar dacă acesta a fost unul plăcut, cresc şansele ca respectiva persoană să rămână constantă în ceea ce priveşte utilizarea unui anumit produs. În cazul nostru vorbim de miros, de mirosul unei maşini noi.

Tori Keerl, inginer de materiale la Centrul Tehnic Nissan, este unul dintre aceşti mirositori profesionişti. Ea susţine că “mirosul unei maşini noi îmbunătăţeşte experienţa şofatului”.

httpvh://youtu.be/BOimJRy_VWs

Sursa: digitaltrends.com
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.