Noul Duster va fi fabricat şi la o uzină din Turcia

/
/
16 apr. 24
/

Noul Duster se anunţă încă de pe acum un model de succes, primele informaţii detaliate despre cum se comportă noua maşină urmând a fi publicate de către toate site-urile de specialitate pe data de 25 aprilie (până atunci există un embargo impus de producător). Şi noi avem ceva în pregătire, deci rămâneţi alături de noi.

Până atunci, o informaţie interesată aflăm de la colegii de la profit.ro. S-ar părea că noul Duster nu va fi produs doar la fabrica de la Mioveni, ci şi la uzina Bursa din Turcia.

Se pare că Grupul Renault a luat decizia să comercializeze maşina sub brandul Renault în Turcia şi în alte ţări, iar producţia acestora nu va fi realizată în România.

„Nu renunțăm la piața din Turcia, vom vinde în continuare Sandero și Jogger, dar în cazul Duster a fost o decizie la nivel de grup, care este în avantajul companiei. Cumpărătorii din Turcia preferă un automobil Renault, pentru că prețul de revânzare este mai mare.”, a declarat Denis Le Vot, CEO-ul Dacia.

Deşi parte din producţia de la Mioveni va fi mutată la Bursa, nu sunt motive de îngrijorare. Locul lăsat liber va fi ocupat curând de către Dacia Bigster, model ce ar putea intra în producţia de serie chiar la începutul anului viitor.

Acelaşi Denis Le Vot a declarat şi că intrarea pe noi pieţe pentru Dacia este imposibilă în acest moment, acolo există Renault şi la nevoie modelele Dacia pot fi comercializate sub brandul Renault.

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

De la 1 iulie 2026 se măreşte valoarea punctului de amendă (vom avea astfel amenzi de circulaţie mai mari)

După cum probabil aţi citit zilele acestea prin presă, guvernul intenţionează să mărească salariul minim pe economie de la 1 iulie 2026. Acesta va creşte de la 4050 lei, la 4325 lei (atenţie, vorbim despre salariul brut aici).

De la Dacia Logan de 5000 de euro în 2005, la Dacia Logan de 15.000 euro în 2025 (în 20 de ani preţul de plecare s-a triplat)

În septembrie 2004 Dacia începea să livreze primele unităţi ale celui mai recent model al său, Dacia Logan. „Maşina de 5000 de euro” cum era promovată atunci, a ajuns rapid la inimile românilor, iar din 2005 a fost an de an în topul celor mai bine comercializate autovehicule din România (2005 a fost primul an…

Ce anvelope de iarnă recomandați în 2025 și la cât timp sau număr de kilometri considerați că trebuiesc a fi schimbate?

Cred că deja mare parte dintre cei ce schimbă anvelopele între sezoane au făcut vizita la service sau au realizat operațiunea pe acasă. Temperaturile au coborât recent sub pragul a 0 grade Celsius, iar anvelopele de vară nu le-aș mai vedea recomandate.