Noul Volkswagen Polo a fost lansat oficial. Iată câteva detalii

/
/
19 iun. 17
/

Cea de-a şasea generaţie Volkswagen Polo a fost lansată în urmă cu câteva zile la Berlin şi include în premieră platforma tehnică prezentă pe Volkswagen Golf. Noul Volkswagen Polo este construit pe arhitectura modulară MQB A0, platformă care aduce următoarele noutăţi:

  • Greutate de 1070 kg, cu 70 kg mai uşor decât modelul Polo precedent;
  • Şasiu format dintr-un mix de oţeluri foarte rezistente şi aluminiu;
  • Suspensie faţă tip MacPherson, iar cea spate semi-independentă;
  • Chiar dacă poate suport tracţiune integrală, noul Volkswagen Polo va avea doar tracţiune faţă.

La capitolul estetică avem un Volkswagen Golf mai mic, incluzând în premieră tehnologie full LED pe blocurile optice faţă şi spate, cât şi un nivel de personalizare foarte ridicat: 14 nuanţe de culoare, 12 modele de jante, 17 tipuri de decoraţiuni interioare şi 11 modele de tapiţerie. Şi dacă tot am adus vorba de interior, noul Volkswagen Polo dispune de un spaţiu interior mult mai aerisit, în timp ce volumul portbagajului a crescut de la 280 la 351 litri.

Cea de-a şasea generaţie Volkswagen Polo va include încă de la început 9 versiuni de motorizare:

  • 1.0 MPI 65 CP transmisie manuală 5 trepte;
  • 1.0 MPI 75 CP transmisie manuală 5 trepte;
  • 1.0 TSI 95 CP transmisie manuală 5 trepte/ 7 trepte DSG;
  • 1.0 TSI 115 CP transmisie manuală 6 trepte/ 7 trepte DSG;
  • 1.5 TSI 150 CP transmisie manuală 6 trepte/ 7 trepte DSG;
  • 2.0 TSI 200 CP transmisie manuală 6 trepte/ 7 trepte DSG;
  • 1.6 TDI 80 CP transmisie manuală 5 trepte;
  • 1.6 TDI 95 CP transmisie manuală 5 trepte/ 7 trepte DSG;
  • 1.0 TGI 90 CP (versiunea pe gaz nu va fi disponibilă în România).

La capitolul siguranţă vom avea ca echipare standard Front Assist, City Emergency Braking, Pedestrian Monitoring, senzori de presiune a anvelopelor şi limitator de viteză. Opţional se pot adăuga pilot automat adaptiv şi asistenţă la parcare / la schimbarea benzii de rulare.

Poate cea mai spectaculoasă schimbare se observă la bordul acestei maşini. Avem linii şi trăsături complet noi, instrumente de bord digitale Active Info Display, display cu touchscreen de 6.5 sau 8 inci, guri de ventilaţie uşor modificate, iar opţional se poate oferi încărcare wireless pentru smartphone-uri, acces fără cheie şi conexiune la internet.

Noul Volkswagen Polo va fi disponibil în România din luna septembrie a acestui an, iar preţurile vor porni cel mai probabil de la 12.975 euro cu TVA.

Sursa: autoexpert.ro
Categorii: gAuto
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.