Până în 2035 Volkswagen va înceta să mai vândă maşini cu ardere internă în Uniunea Europeană

/
/
26 iun. 21
/

Se pare că Uniunea Europeană va impune cele mai dure restricţii pentru producătorii auto, europenii urmând a fi primii care vor rămâne fără maşini cu motoare termice. Tot mai multe companii auto confirmă acest lucru, ultima pe listă fiind Volkswagen.

Klaus Zellmer, unul dintre membrii consiliului de administraţie Volkswagen, a declarat în acest weekend că producătorul german va vinde ultimele vehicule cu ardere internă între 2033 şi 2035. Mai târziu vor urma China şi Statele Unite ale Americii, iar pentru America de Sud şi Africa nu există încă un plan concret.

„În Europa, vom ieşi din afacerile cu vehicule cu ardere internă între 2033 şi 2035. În SUA şi China, mai târziu. În America de Sud şi Africa, vom avea nevoie de mai mult timp din cauză că infrastructura şi cadrul politic lipsesc încă.”, a declarat Klaus Zellmer.

Se pare că Volkswagen îşi doreşte ca până în 2050 întreaga flotă de autovehicule să fie neutră din punct de vedere al emisiilor de CO2.

Sursa: agerpres.ro
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Oraşul Stuttgart, cândva un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, ar putea intra într-un soi de faliment

Stuttgart, un oraş cu o populaţie de aproape 600.000 de locuitori, este capitala landului german Baden-Württemberg şi al şaselea oraş din Germania ca dimensiune. Acesta a fost foarte mult timp un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, aici având sedii companii uriaşe precum Mercedes, Porsche, Bosch, SMR Automotive sau Mahle.

Chinezii de la SAIC anunţă vânzări record în Europa în 2025 pentru marca MG (şi în România cifrele arată bine)

MG este o marcă auto britanică ce a fost lansată în 1924, dar care în prezent este deţinută de grupul chinez SAIC. Compania livrează în general maşini accesibile ca preţ, unele care concurează pe acelaşi segment cu Dacia, Suzuki, Skoda sau Renault.

De la 1 iulie 2026 se măreşte valoarea punctului de amendă (vom avea astfel amenzi de circulaţie mai mari)

După cum probabil aţi citit zilele acestea prin presă, guvernul intenţionează să mărească salariul minim pe economie de la 1 iulie 2026. Acesta va creşte de la 4050 lei, la 4325 lei (atenţie, vorbim despre salariul brut aici).