Pentru prima oară în istorie o maşină Volvo câştigă premiul de Maşina Anului în Europa

/
/
6 mart. 18
/

Ştirea începutului de săptămână în domeniul auto este cea referitoare la câştigătoarea trofeului European Car of the Year 2018 (Maşina Anului 2018 în Europa). Pentru prima dată în istorie, brandul suedez Volvo reuşeşte să obţină acest premiu prin intermediul modelului Volvo XC40.

Juriul format din jurnalişti europeni specializaţi în domeniul auto a ales fără prea mari emoţii Volvo XC40 drept câştigătoare, diferenţa dintre locurile 2 şi 3 fiind substanţială:

Volvo XC40 este primul model Volvo construit pe arhitectura modulară compactă (CMA) şi include sisteme de siguranţă precum Pilot Assist, City Safety, atenţionare la părăsirea benzii de mers şi alerte Cross Traffic cu suport la frânare.

“Câştigarea acestui premiu pentru noul nostru XC40 a venit la momentul potrivit. Pentru prima oară, Volvo are trei modele SUV disponibile la nivel global. XC40 va juca un rol important în creşterile viitoare, oferindu-ne acces pe segmentul de SUV-uri mici, un segment nou şi în creştere rapidă.” a declarat CEO-ul Volvo Cars, Hâkan Samuelsson.

Volvo XC40 a fost lansat la începutul acestui an şi în România, iar preţul de plecare este de 40.900 euro cu TVA inclus, preţ valabil pentru motorizarea D4 (2.0 diesel de 190 CP).

Sursa: automarket.ro
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.