Peugeot are de luna aceasta un nou logo, unul mai impunător

/
/
26 feb. 21
/

Producătorul auto Peugeot îşi doreşte să fie apreciat ca fiind un brand generalist de top, iar pentru a obţine acest lucru avea nevoie şi de un nou logo.

Acesta a fost lansat oficial săptămâna aceasta şi este destul de diferit de cel vechi. Emblema este reprezentată de un cap de leu și numele mărcii, încadrate de o linie ce se unește în forma unui blazon. Reprezentanţii Peugeot susţin că acest logo este mai rafinat, mai subtil şi reprezintă cu succes transformările prin care a trecut compania în ultimii ani.

Prima maşină ce va purta noul logo va fi Peugeot 308, model ce va fi prezentat oficial în luna martie.

Acest logo vine în contextul în care povestea companiei franceze intră într-o nouă etapă, cea a grupului Stellantis. Pentru cei care nu ştiu, Stellantis este un producător franco-italian-american de automobile, rezultat din fuziunea producătorilor PSA și FCA. Grupul unește 14 mărci auto: Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram și Vauxhall.

httpvh://youtu.be/FVKyr5u66cw

Categorii: gAuto
Cuvinte cheie: logo, Peugeot, Peugeot 308, PSA
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.