Producătorul auto Peugeot îşi doreşte să fie apreciat ca fiind un brand generalist de top, iar pentru a obţine acest lucru avea nevoie şi de un nou logo.
Acesta a fost lansat oficial săptămâna aceasta şi este destul de diferit de cel vechi. Emblema este reprezentată de un cap de leu și numele mărcii, încadrate de o linie ce se unește în forma unui blazon. Reprezentanţii Peugeot susţin că acest logo este mai rafinat, mai subtil şi reprezintă cu succes transformările prin care a trecut compania în ultimii ani.
Prima maşină ce va purta noul logo va fi Peugeot 308, model ce va fi prezentat oficial în luna martie.
Acest logo vine în contextul în care povestea companiei franceze intră într-o nouă etapă, cea a grupului Stellantis. Pentru cei care nu ştiu, Stellantis este un producător franco-italian-american de automobile, rezultat din fuziunea producătorilor PSA și FCA. Grupul unește 14 mărci auto: Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Citroën, Dodge, DS Automobiles, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Opel, Peugeot, Ram și Vauxhall.