Toyota rămâne cea mai valoroasă marcă auto din lume

/
/
13 iun. 17
/

Compania de cercetare de piaţă Kantar Millward Brown a realizat analiza “Top 100 BrandZ” pentru anul 2017. Această analiză include topul celor mai valoroase mărci din lume şi este realizată prin măsurarea echităţii mărcii pe baza unor interviuri la care participă peste 3 milioane de consumatori în întreaga lume.

Primele 3 locuri sunt ocupate de Google (valoare a mărcii de 245.6 miliarde dolari), Apple (valoare a mărcii de 234.7 miliarde dolari) şi Microsoft (valoare a mărcii de 143.2 miliarde dolari). În cadrul acestui top regăsim şi foarte multe mărci auto, iar cea mai valoroasă rămâne Toyota cu o valoare a mărcii de 28.7 miliarde dolari (locul 30 la general).

Iată cele mai puternice branduri auto în anul 2017:

1. Toyota (valoare a mărcii de 28.7 miliarde dolari);
2. BMW (valoare a mărcii de 24.6 miliarde dolari);
3. Mercedes-Benz (valoare a mărcii de 24.5 miliarde dolari);
4. Ford (valoare a mărcii de 13.1 miliarde dolari);
5. Honda (valoare a mărcii de 12.2 miliarde dolari);
6. Nissan (valoare a mărcii de 11.3 miliarde dolari);
7. Audi (valoare a mărcii de 9.4 miliarde dolari);
8. Tesla (valoare a mărcii de 5.9 miliarde dolari);
9. Land Rover (valoare a mărcii de 5.5 miliarde dolari);
10. Porsche (valoare a mărcii de 5.1 miliarde dolari).

„Toyota este perceput ca un brand de calitate, demn de încredere. Chiar și în perioada în care a întâmpinat probleme și unele mașini au fost rechemate la service, șoferii care dețineau un automobil Toyota susțineau că mașina lor nu are probleme. Toyota a furnizat mare valoare de-a lungul anilor.” a declarat Peter Walshe, director Global BrandZ în cadrul Millward Brown.

Sursa: wppbaz.com, via agora.ro
Categorii: gAuto
Cuvinte cheie: brand auto, marca auto, Toyota
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.