Toyota rămâne cea mai valoroasă marcă auto din lume

/
/
13 iun. 17
/

Compania de cercetare de piaţă Kantar Millward Brown a realizat analiza “Top 100 BrandZ” pentru anul 2017. Această analiză include topul celor mai valoroase mărci din lume şi este realizată prin măsurarea echităţii mărcii pe baza unor interviuri la care participă peste 3 milioane de consumatori în întreaga lume.

Primele 3 locuri sunt ocupate de Google (valoare a mărcii de 245.6 miliarde dolari), Apple (valoare a mărcii de 234.7 miliarde dolari) şi Microsoft (valoare a mărcii de 143.2 miliarde dolari). În cadrul acestui top regăsim şi foarte multe mărci auto, iar cea mai valoroasă rămâne Toyota cu o valoare a mărcii de 28.7 miliarde dolari (locul 30 la general).

Iată cele mai puternice branduri auto în anul 2017:

1. Toyota (valoare a mărcii de 28.7 miliarde dolari);
2. BMW (valoare a mărcii de 24.6 miliarde dolari);
3. Mercedes-Benz (valoare a mărcii de 24.5 miliarde dolari);
4. Ford (valoare a mărcii de 13.1 miliarde dolari);
5. Honda (valoare a mărcii de 12.2 miliarde dolari);
6. Nissan (valoare a mărcii de 11.3 miliarde dolari);
7. Audi (valoare a mărcii de 9.4 miliarde dolari);
8. Tesla (valoare a mărcii de 5.9 miliarde dolari);
9. Land Rover (valoare a mărcii de 5.5 miliarde dolari);
10. Porsche (valoare a mărcii de 5.1 miliarde dolari).

„Toyota este perceput ca un brand de calitate, demn de încredere. Chiar și în perioada în care a întâmpinat probleme și unele mașini au fost rechemate la service, șoferii care dețineau un automobil Toyota susțineau că mașina lor nu are probleme. Toyota a furnizat mare valoare de-a lungul anilor.” a declarat Peter Walshe, director Global BrandZ în cadrul Millward Brown.

Sursa: wppbaz.com, via agora.ro
Categorii: gAuto
Cuvinte cheie: brand auto, marca auto, Toyota
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Oraşul Stuttgart, cândva un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, ar putea intra într-un soi de faliment

Stuttgart, un oraş cu o populaţie de aproape 600.000 de locuitori, este capitala landului german Baden-Württemberg şi al şaselea oraş din Germania ca dimensiune. Acesta a fost foarte mult timp un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, aici având sedii companii uriaşe precum Mercedes, Porsche, Bosch, SMR Automotive sau Mahle.

Chinezii de la SAIC anunţă vânzări record în Europa în 2025 pentru marca MG (şi în România cifrele arată bine)

MG este o marcă auto britanică ce a fost lansată în 1924, dar care în prezent este deţinută de grupul chinez SAIC. Compania livrează în general maşini accesibile ca preţ, unele care concurează pe acelaşi segment cu Dacia, Suzuki, Skoda sau Renault.

De la 1 iulie 2026 se măreşte valoarea punctului de amendă (vom avea astfel amenzi de circulaţie mai mari)

După cum probabil aţi citit zilele acestea prin presă, guvernul intenţionează să mărească salariul minim pe economie de la 1 iulie 2026. Acesta va creşte de la 4050 lei, la 4325 lei (atenţie, vorbim despre salariul brut aici).