Opinie

Vă scriam în urmă cu câteva zile de păţania mea cu cele trei device-uri ce s-au stricat aproape simultan. Am ajuns într-un final cu toate în diverse centre de service şi reparaţii, însă articolul de faţă vreau să îl duc într-o direcţie oarecum diferită.

Pentru că în ultimele zile am stat prin preajma diverşilor specialişti, nu mare mi-a fost mirarea să văd că există o serie de păreri preconcepute ale acestora vis-a-vis de produsele pe care le repară. Şi pentru că unele dintre ele s-au repetat de cel puţin două – trei ori, m-am gândit să vă relatez şi vouă ce sfaturi / păreri / opinii (nici nu ştiu cum să le încadrez) am primit din partea acestora:

  1. „Acesta este un model foarte prost, de ce v-aţi cumpărat aşa ceva ? – la un moment mă săturasem de această întrebare, parcă erau vorbiţi. La primul am încercat să explic că era printre puţinele modele care se încadrau în dimensiunile de care aveam nevoie, celui de-al doilea i-am zis că l-am prins la ofertă, iar de la al treilea în sus am lăsat-o baltă că nu avea rost. Interesant era că la unul dintre service-uri am stat vreo 2 ore acolo şi în tot acest timp cred că au alţi 3-4 românaşi cu produse diferite au primit aceeaşi remarcă „Acesta este un model foarte prost, de ce v-aţi cumpărat aşa ceva ?”;
  2. „Încercăm să îl reparăm, dar pare a fi placa de bază.” – la două din trei dispozitive am primit acelaşi feedback la 2 minute după ce le-am explicat simptomele. Fără a verifica, fără nimic. Până acum nu a fost la niciunul placa de bază, însă mai aştept uscătorul. Acolo pare a fi ceva software, însă cine ştie;
  3. „Nu se mai fac produse ca altă dată. Cele vechi sunt sfinte.” – ok, ok, pot înţelege acest lucru, dar cele vechi (în anumite cazuri) sunt depăşite tehnologic, trebuie schimbate.

Concluzie: orice v-aţi cumpăra este un produs prost ce se strică uşor, iar când se strică de vină este placa de bază. Aşa că mai bine nu vă cumpăraţi nimic şi ţineţi de dispozitivele vechi, acelea sunt sfinte.