Uber se gândeşte să cumpere Free Now

/
/
29 sept. 20
/

Cei de la Uber doresc să îşi crească cota de piaţă în Europa şi America Latină, iar pentru a face acest lucru se gândesc serios să cumpere serviciul de taxi şi ride sharing Free Now.

Uber ar putea profita şi de situaţia financiară şubredă a companiei a căror principali acţionari sunt Daimler Mobility şi BMW. Se pare că pandemia a zdrunciat echilibrul financiar al celor de la Free Now, compania anunţând deja o serie de măsuri pentru reducerea costurilor. Tot pe acelaşi considerant, Free Now a fuzionat luna aceasta cu aplicaţia franceză Kapten, însă în continuare există probleme în menţinerea unei constante între costuri şi venituri.

Free Now este prezentă şi în România de ceva timp prin brandul Clever (Taxi), schimbat în 2019 în Free Now în urma unei modificări strategice globale aplicată în reţeaua Now, reţea lansată de cei doi acţionari majoritari: Daimler Mobility şi BMW.

Sursa: profit.ro
Categorii: gAuto
Cuvinte cheie: achizitie, Free Now, Uber
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.