Volkswagen Taigo a fost lansat în Europa drept competitor direct pentru Ford Puma

/
/
2 aug. 21
/

Volkswagen este prezent deja în segmentul B al SUV-urilor cu modelele Volkswagen T-Roc şi T-Cross, însă niciunul nu are acel aer coupe, cel din categoria unde Ford Puma nu prea are rival.

În acest context, Volkswagen a anunţat lansarea Volkswagen Taigo în Europa (maşina nu este nouă, este modelul Volkswagen Nivus prezent în America de Sud). Acest SUV coupe are ambiţii mari, chiar dacă motorizările sunt destul de micuţe.

Avem doar motoare pe benzină, 1.0 litri cu 95 CP şi 110 CP şi 1.5 litri cu 150 CP. Vor exista cutii de viteză manuale cu 5 sau 6 trepte şi o opţiune DSG automată cu 7 trepte.

Volkswagen Taigo este construit pe platforma MQB a grupului german, are o lungime de 4,26 metri, o lățime de 1,75 metri, o înățime de 1,49 metri şi un ampatament de 2,57 metri. Portbagajul are 438 de litri, iar pentru segmentul său este unul destul de spaţios.

La interior vom găsi sistemul multimedia MIB3, un display central de 6.5 inci în standard şi unul de 9.2 inci pe o echipare superior, instrumentar de bord complet digital, iar la exterior vom avea lumini LED.

Nu avem încă informaţii legate de preţ, însă cred că cel de plecare nu va depăşi 17 – 18.000 euro.

httpvh://youtu.be/V_ySP0h4G5o

Sursa: automarket.ro
Categorii: gAuto
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.