Cum ar putea arăta al doilea SUV sub brandul Dacia ? [concept]

/
/
22 sept. 20
/

Ştim deja că Dacia pregăteşte un nou SUV, unul mai mare decât Duster, dar care să păstreze trăsăturile clasice ale segmentului crossover. Dacia vrea să înlocuiască modelul Lodgy cu un nou SUV cu 7 locuri ce va beneficia de noua platformă CMF-B, cea pe care sunt dezvoltate şi noile Dacia Logan, Sandero şi Sandero Stepway.

Designerul brazilian Kleber Silva a luat noile trăsături estetice prezentate de Dacia pe Dacia Logan, Sandero şi Sandero Stepway, le-a aplicat pe un Renault Koleos şi a ieşit asta:

Din ce ştim până acum, al doilea SUV Dacia ar urma să aibă o lungime de peste 4.5 metri, va fi foarte spaţioasă, va avea motoare mai puternice (foarte probabil va veni cu motorizările TCe 130 şi 150 de pe Dacia Duster), însă nu va dispune de tracţiune 4×4. Această maşină ar putea fi prezentată în prima parte din 2021, urmând a fi comercializată câteva luni mai târziu.

Sursa: profit.ro
Categorii: gAuto
Cuvinte cheie: concept, Dacia, SUV
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.