Directorul general al Volkswagen Group nu crede în maşinile cu motoare pe hidrogen

/
/
12 feb. 21
/

Omenirea este în căutare de soluţii pentru a reduce poluarea globală, iar una dintre variante este de a transforma parcul auto global într-unul ecologic. Pentru a face acest lucru, într-un viitor apropiat trebuie să renunţăm la cât mai multe vehicule ce funcţionează cu combustibil fosil (benzină şi motorină în special).

Toată lumea îşi pune în prezent speranţa în maşinile electrice, unele ce nu poluează absolut deloc (şi aici sunt ceva discuţii legate de procesul de producţie al bateriilor, unul ce afectează destul de mult mediul înconjurător).

Au existat şi există în continuare voci care spun că şi maşinile cu motoare pe hidrogen ar putea deveni o soluţie în timp. Directorul general al Volkswagen Group, domnul Herbert Diess, consideră însă că motoarele pe hidrogen nu au un viitor în industria auto.

„Este timpul ca politicienii să accepte știința: hidrogenul verde este necesar pentru oțel, chimicale, aero,… și nu ar trebui să ajungă în mașini. Este mult prea scump, ineficient, lent și dificil de dezvoltat și transportat.” a declarat Herbert Diess pe contul său de Twitter.

Chiar dacă există ceva tehnologii în domeniu, niciun producător auto nu foloseşte la scară largă motoarele pe hidrogen deoarece întreg procesul este unul încă foarte scump.

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.