Bolt investeşte 2.5 milioane de euro într-un program gândit să încurajeze femeile să devină conducătoare auto pe platforme de ride-hailing

/
/
4 mai 23
/

Bolt anunţă lansarea unui program internaţioanl gândit să încurajeze femeile să devină conducătoare auto pe platforme de ride-hailing. Compania va investi 2.5 milioane de euro în perioada imediat următoare pentru a atrage cât mai multe doamne şi domnişoare în acest domeniu tradiţional masculin.

În România, Bolt a lansat anul trecut categoria Women for Women, cea care a dus la o creștere cu 30% a numărului de femei șofer pe platformă și cu 60% a numărului de curse efectuate de acestea.

Noua campanie internațională „Women at the Wheel” („Femei la volan”) se adresează femeilor, un segment slab reprezentat în domeniul mobilității. În prezent, doar 7.2% dintre femei iau în considerare opțiunea de a deveni conducătoare auto pe o platformă de ride-hailing, cu toate că nouă din zece dintre acestea spun că au observat o creștere semnificativă a costului vieții în ultimele 12 luni.

Cristian Sălceanu, Country Manager Ride-hailing, Bolt România, a declarat: „Există mai multe domenii în care numărul femeilor este redus, comparativ cu cel al bărbaților, însă cel al mobilității este unul în care această diferență este foarte vizibilă. Anul trecut, prin introducerea categoriei Women for Women și a parteneriatului local cu Centrului FILIA, Bolt s-a angajat să ofere mai multă susținere femeilor și să echilibreze acest raport. Motivele pentru care femeile nu iau în considerare un astfel de job sunt variate, iar noua campanie adresează astfel de prejudecăți și încurajează accesul femeilor la muncă flexibilă și independentă, atât pe platforma noastră, cât și pe alte platforme de ride-hailing.”

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.