Brokerul de asigurări al Poştei Române a intrat în faliment

/
/
16 feb. 24
/

În primăvara anului trecut aflam de la CEO-ul Poştei Române că există un oarecare interes din partea companiei pentru piaţa asigurărilor RCA, însă iată că la aproape un an distanţă, brokerul de asigurări al Poştei Române a intrat în faliment.

Reprezentanţii companiei poştale susţin că Poșta Română Broker de Asigurări (PRBA) a fost o societate înființată în anul 2013 de către Compania Națională ,,Poșta Română” S.A., având ca activitate principală ,,Activități ale agenților și brokerilor de asigurări”, iar din anul 2018, societatea nu a mai desfășurat niciun fel de activitate.

Ce mi se pare mie interesant este că Poșta Română Broker de Asigurări (PRBA) şi-a început activitatea în timp ce CEO-ul companiei era Alexandru Petrescu, actualul preşedinte ASF. Acesta spunea la acea vreme că „Vrem să ajungem cel mai mare broker de asigurare în următoarele 12 luni. Avem 12.000 de factori poștali care vor asigura distribuția polițelor.” Şi n-au ajuns !

În perioada 2014 – 2018 Poșta Română Broker de Asigurări (PRBA) a avut pierderi de peste 4 milioane lei, astfel că Consiliul de Administrație al Poștei Române a decis deschiderea procedurii de insolvenţă pentru un alt proiect eşuat.

De menţionat că procedura de faliment a brokerului de asigurări nu va afecta în niciun fel Poşta Română şi angajaţii săi.

Surse: profit.ro, posta-romana.ro
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

De la 1 iulie 2026 se măreşte valoarea punctului de amendă (vom avea astfel amenzi de circulaţie mai mari)

După cum probabil aţi citit zilele acestea prin presă, guvernul intenţionează să mărească salariul minim pe economie de la 1 iulie 2026. Acesta va creşte de la 4050 lei, la 4325 lei (atenţie, vorbim despre salariul brut aici).

De la Dacia Logan de 5000 de euro în 2005, la Dacia Logan de 15.000 euro în 2025 (în 20 de ani preţul de plecare s-a triplat)

În septembrie 2004 Dacia începea să livreze primele unităţi ale celui mai recent model al său, Dacia Logan. „Maşina de 5000 de euro” cum era promovată atunci, a ajuns rapid la inimile românilor, iar din 2005 a fost an de an în topul celor mai bine comercializate autovehicule din România (2005 a fost primul an…

Ce anvelope de iarnă recomandați în 2025 și la cât timp sau număr de kilometri considerați că trebuiesc a fi schimbate?

Cred că deja mare parte dintre cei ce schimbă anvelopele între sezoane au făcut vizita la service sau au realizat operațiunea pe acasă. Temperaturile au coborât recent sub pragul a 0 grade Celsius, iar anvelopele de vară nu le-aș mai vedea recomandate.