După Ford şi Volvo renunţă la decizia iniţială de a produce doar maşini electrice din 2030

/
/
4 sept. 24
/

Vânzările de maşini electrice sunt în continuare pe un trend pozitiv la nivel global, însă volumul acestora este cu mult sub estimările prea optimiste făcute de marii producători în urmă cu ceva ani.

În tot acest context imprevizibil al pieţei, unele mărci îşi regândesc strategiile din mers pe acest segment. Recent am aflat că Ford renunţă la ideea de a produce doar maşini electrice din 2030 în Europa, iar mai nou o decizie similară a fost luată şi de Volvo.

Compania suedezo-chineză a accelerat încă din 2021 procesul de electrificare şi chiar dacă a făcut paşi importanţi în această direcţie, evoluţia pieţei din ultimele trimestre a convins-o că nu poate duce la capăt decizia de a avea doar maşini electrice până în 2030, astfel că va comercializa modele hibrid şi după acest an.

Noile estimări ale reprezentanţilor Volvo susţin că în 2030 îşi doresc ca 90% din vânzări să fie generate de modele electrice şi plug-in hybrid, iar restul de 10% să fie susţinute de modelele hibrid.

Observaţi că schimbările de strategii nu sunt radicale, sunt simple adaptări care răspund la ce se întâmplă în industrie. Cert este că în continuare maşinile electrice reprezintă viitorul, doar că ritmul de adopţie al acestora este ceva mai lent.

Via: hotnews.ro
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.