Brokerul de asigurări al Poştei Române a intrat în faliment

/
/
16 feb. 24
/

În primăvara anului trecut aflam de la CEO-ul Poştei Române că există un oarecare interes din partea companiei pentru piaţa asigurărilor RCA, însă iată că la aproape un an distanţă, brokerul de asigurări al Poştei Române a intrat în faliment.

Reprezentanţii companiei poştale susţin că Poșta Română Broker de Asigurări (PRBA) a fost o societate înființată în anul 2013 de către Compania Națională ,,Poșta Română” S.A., având ca activitate principală ,,Activități ale agenților și brokerilor de asigurări”, iar din anul 2018, societatea nu a mai desfășurat niciun fel de activitate.

Ce mi se pare mie interesant este că Poșta Română Broker de Asigurări (PRBA) şi-a început activitatea în timp ce CEO-ul companiei era Alexandru Petrescu, actualul preşedinte ASF. Acesta spunea la acea vreme că „Vrem să ajungem cel mai mare broker de asigurare în următoarele 12 luni. Avem 12.000 de factori poștali care vor asigura distribuția polițelor.” Şi n-au ajuns !

În perioada 2014 – 2018 Poșta Română Broker de Asigurări (PRBA) a avut pierderi de peste 4 milioane lei, astfel că Consiliul de Administrație al Poștei Române a decis deschiderea procedurii de insolvenţă pentru un alt proiect eşuat.

De menţionat că procedura de faliment a brokerului de asigurări nu va afecta în niciun fel Poşta Română şi angajaţii săi.

Surse: profit.ro, posta-romana.ro
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.