Care sunt cele şapte maşini care se luptă pentru premiul Maşina Anului 2023 în Europa ?

/
/
24 nov. 22
/

Jurnaliştii auto europeni ce formează juriul European Car of The Year (Maşina Anului în Europa) au decis care sunt cele şapte maşini finaliste pentru ediţia 2023.

Dintr-o listă de 27 de noi modele, printre care se afla şi Dacia Jogger, cele şapte finaliste alese sunt:

  • Jeep Avenger;
  • Nissan Ariya;
  • Renault Austral;
  • Volkswagen ID. Buzz;
  • Kia Niro;
  • Peugeot 408;
  • Subaru Solterra / Toyota bZ4X.

Dacă vă întrebaţi de ce Subaru Solterra şi Toyota bZ4X sunt trecute împreună, răspunsul este simplu: cu mici modificări sunt cam aceeaşi maşină.

Câştigătorul de anul acesta va fi anunţat pe 13 ianuarie 2023 în deschiderea evenimentului Brussels Motor Show (în mod normal anunţul se făcea în deschiderea Salonului Auto de la Geneva ce în mod tradiţional are loc în martie, însă anul viitor acesta se va ţine la sfârşitul anului în Qatar).

Care din cele 7 este favorita voastră ?

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Chinezii de la SAIC anunţă vânzări record în Europa în 2025 pentru marca MG (şi în România cifrele arată bine)

MG este o marcă auto britanică ce a fost lansată în 1924, dar care în prezent este deţinută de grupul chinez SAIC. Compania livrează în general maşini accesibile ca preţ, unele care concurează pe acelaşi segment cu Dacia, Suzuki, Skoda sau Renault.

De la 1 iulie 2026 se măreşte valoarea punctului de amendă (vom avea astfel amenzi de circulaţie mai mari)

După cum probabil aţi citit zilele acestea prin presă, guvernul intenţionează să mărească salariul minim pe economie de la 1 iulie 2026. Acesta va creşte de la 4050 lei, la 4325 lei (atenţie, vorbim despre salariul brut aici).

De la Dacia Logan de 5000 de euro în 2005, la Dacia Logan de 15.000 euro în 2025 (în 20 de ani preţul de plecare s-a triplat)

În septembrie 2004 Dacia începea să livreze primele unităţi ale celui mai recent model al său, Dacia Logan. „Maşina de 5000 de euro” cum era promovată atunci, a ajuns rapid la inimile românilor, iar din 2005 a fost an de an în topul celor mai bine comercializate autovehicule din România (2005 a fost primul an…