Se pregătesc. Ultima creştere de preţuri a avut loc în 2007. Oare preţul biletelor să fie problema de rentabilitate a CFR Călători?
          Un bilet pe ruta Bucureşti – Găeşti cu microbuzul costă din octombrie anul trecut 14 Ron (înainte era 10 Ron). Pe aceeaşi distanţă dar cu acceleratul (binecunoscuta săgeata) costă 17 Ron din 2007. Timpul de parcurgere al distanţei este similar cu un uşor avans pentru microbuz care te poate lăsa la g. Basarab sau aproape de Obor – nu asta contează.
          Nu aş plăti în plus pentru călătoria cu trenul când microbuzul este la îndemnână din oră în oră. Este anormal ca trenul să fie mai scump. Dar problema CFR-ului nostru pe partea de Călători este, ştiţi prea bine, în categoria naşilor care şi-au făcut o religie din a vămui cursele cu trenul. Acolo este buba şi chiar de ar mări tarifele de 10 ori de nu operează unde doare nu se face nimic. Este apă de ploaie. Naşul a îngenuncheat trenul românesc, mii de persoane au rămas pe drumuri din cauza lor şi sentinţele drastice se lasă aşteptate.

Categorii: arhiva
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 7 Pro + Samsung Galaxy S23 Ultra, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc prin conectare la două monitoare. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.