Dacia Up & Go – campanie de marketing ce promite livrare în maxim 30 de zile la un cost puţin mai ridicat (nu este disponibilă momentan în România)

/
/
14 dec. 21
/

Criza globală de semiconductori obligă producătorii auto să livreze maşinile din ce în ce mai greu, în unele cazuri vorbim de aşteptări şi de 6 – 9 luni.

În cazul Dacia nu s-a ajuns încă la asemenea perioade de aşteptare, însă şi aici vorbim de livrări la 2 – 3 luni de la emiterea comenzilor. Echipa de marketing a transformat această situaţie într-o oportunitate, iar în perioada septembrie – noiembrie a testat în Germania, Italia şi Franţa o campanie denumită Dacia Up & Go.

Prin intermediul acesteia un cumpărător poate selecta pachetul Dacia Up & Go, unul ce creşte puţin preţul final al maşinii, dar garantează o livrare rapidă în maxim 30 de zile. Testul a fost realizat pe modelul Dacia Duster, iar în campanie au fost prinse doar două variante: 4×2 ECO-G 100 (benzină + GPL) şi 4×2 Blue dCi 115 (diesel), ambele în opţiunea Prestige + opţionale. Clientul îşi putea alege practic doar culoare şi motorul, restul fiind preconfigurat. Prin acest pachet Dacia vinde mașini cu valoare adăugată mare, acestea primind prioritate la asamblare. Clientul este astfel mulţumit că primeşte maşina în maxim 30 de zile, iar producătorul auto că vinde preponderent mașinile cu profit ridicat.

Se pare că această campanie a prins foarte bine, brandul românesc reuşind să vândă peste 10.000 unităţi în cele trei ţări. Succesul este unul nesperat, iar Dacia se gândeşte ca în curând să extindă campania şi la modelele Dacia Sandero şi Dacia Jogger.

În România nu avem încă o asemenea campanie, însă pe site-ul oficial avem o nouă secţiune intitulată “Promoţii automobile cu livrare rapidă”, iar pagina este în lucru. Foarte probabil ceva similar Dacia Up & Go urmează în 2022 şi în ţara noastră.

Via: profit.ro
Categorii: gAuto
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Oraşul Stuttgart, cândva un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, ar putea intra într-un soi de faliment

Stuttgart, un oraş cu o populaţie de aproape 600.000 de locuitori, este capitala landului german Baden-Württemberg şi al şaselea oraş din Germania ca dimensiune. Acesta a fost foarte mult timp un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, aici având sedii companii uriaşe precum Mercedes, Porsche, Bosch, SMR Automotive sau Mahle.

Chinezii de la SAIC anunţă vânzări record în Europa în 2025 pentru marca MG (şi în România cifrele arată bine)

MG este o marcă auto britanică ce a fost lansată în 1924, dar care în prezent este deţinută de grupul chinez SAIC. Compania livrează în general maşini accesibile ca preţ, unele care concurează pe acelaşi segment cu Dacia, Suzuki, Skoda sau Renault.

De la 1 iulie 2026 se măreşte valoarea punctului de amendă (vom avea astfel amenzi de circulaţie mai mari)

După cum probabil aţi citit zilele acestea prin presă, guvernul intenţionează să mărească salariul minim pe economie de la 1 iulie 2026. Acesta va creşte de la 4050 lei, la 4325 lei (atenţie, vorbim despre salariul brut aici).