Google, cum spuneam, încearcă prin Buzz să rupă gura târgului. Beneficiază de suportul gmail (200 de milioane de utilizatori şi deja la nivel mondial Buzz-ul a produs 9 milioane de update-uri – multe dintre ele involuntar).
           Dar au şi apărut criticile. Mulţi spun că este un serviciu inutil şi speră că gigantul american nu va strica serviciul de mail în dauna acestei opţiuni. O problemă reală este că indiferent de voia ta o listă cu contactele din gmail era pusă alături de o pagină de profil publică by google. Cum scăpaţi de chestia asta vedeţi aici.
          Majoritatea bloggerilor sunt circumspecţi şi după insuccesul Google Wave se aşteaptă la o mişcare similară şi din partea Buzz-ului. Vor fi şi useri ce îi vor da atenţie. Deocamdată Buzz nu cere o intervenţie prea directă din partea ta. Funcţionează din oficiu. Afişează update-uril din twitter, de pe blog, share item-urile din reader. Aşa că Google se poate “lăuda” că au deja, să zicem, material dar este irelevant câtă vreme majoritatea intră din curiozitate şi dau clickuri la nimereală.
           Este devreme pentru a pronunţa un eşec sau succes. Din câte observ a atras atenţia multora sau mai direct – Buzz-ul a produs un buzz.

Categorii: arhiva
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 7 Pro + Samsung Galaxy S23 Ultra, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc prin conectare la două monitoare. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.