În weekendul proaspăt încheiat a avut loc Marele Premiu al Japoniei, cursă din calendarul Campionatului Mondial de Formula 1. Aceasta are loc an de an pe circuitul de la Suzuka şi este una dintre cele mai vechi din istoria Formula 1 (din 1963). Cursa a fost câştigată de Max Verstappen, rezultat în urma căruia Red Bull a devenit oficial campioană la constructori.
Însă nu despre cursă sau rezultate vreau să discutăm în acest articol, ci despre trofeul acordat celot trei prezenţe de pe podiumul de premiere.
Lenovo, partener tehnologic oficial al Campionatului Mondial de Formula 1, a creat primul trofeu din lume ce se activează când este sărutat. La fel cum amprentele sunt unice, aşa sunt şi buzele noastre. Cei de la Lenovo au dezvoltat o tehnologie capabilă să recunoască unicitatea buzelor, astfel că atunci când trofeul este sărutat, acesta afişează steagul ţării şoferului respectiv.
Prin acest trofeu cei de la Lenovo au reuşit să spargă barierele obişnuitului şi astfel au adus tehnologia acolo unde prea puţini ar fi considerat că este cazul.