Noul Nissan Qashqai va avea în România un preţ de plecare de 22.990 euro TVA inclus

/
/
24 iul. 21
/

În luna februarie a acestui an Nissan a anunţat oficial noul Nissan Qashqai. Acesta a început a primi recenzii scrise şi video în întreaga lume (am văzut câteva şi pe site-urile de specialitate din România), iar mai nou aflăm că noua generaţie este disponibilă pentru comandă inclusiv pentru piaţa din ţara noastră.

Noul Nissan Qashqai va avea în România cinci niveluri de echipare: Visia, Acenta, N-Connecta, Tekna şi Tekna Plus. Preţurile de plecare în funcţie de aceste niveluri de echipare vor fi:

  • Visia – de la 22.990 euro TVA inclus pentru motorul de 1.3 litri în configuraţie mild-hybrid, tracţiune faţă şi 138 de cai putere;
  • Acenta – de la 24.890 euro TVA inclus pentru motorul de 1.3 litri în configuraţie mild-hybrid, tracţiune faţă şi 138 de cai putere. Varianta cu 156 de cai putere pleacă de la 25.490 euro TVA inclus;
  • N-Connecta – de la 27.140 euro TVA inclus pentru motorul de 1.3 litri în configuraţie mild-hybrid, tracţiune faţă şi 138 de cai putere. Varianta cu 156 de cai putere pleacă de la 27.740 euro TVA inclus;
  • Tekna – de la 30.440 euro TVA inclus pentru motorul de 1.3 litri în configuraţie mild-hybrid, tracţiune faţă şi 156 de cai putere;
  • Tekna Plus – de la 31.570 euro TVA inclus pentru motorul de 1.3 litri în configuraţie mild-hybrid, tracţiune faţă şi 156 de cai putere.

De la aceste preţuri veţi putea customiza maşina după bunul plac: cutie manuală sau automata (fără echiparea Visia), tracţiune 4×2 sau 4×4, diverse opţionale etc. Cea mai dotată versiune de Nissan Qashqai cu motorul de 1.3 litri în configuraţie mild-hybrid, 156 de cai putere, tracţiune 4×4 şi cutie automată va avea un preţ de plecare de 34.570 euro TVA inclus la care veţi mai putea adăuga opţionale.

Câteva detalii despre noua generaţie Nissan Qashqai ?

Noul Nissan Qashqai preia multe trăsături estetice de la SUV-ul electric Nissan Ariya, cel pe care l-am detaliat într-un articol separat.

Maşina foloseşte platforma CMF-C/D construită pentru modelele compacte şi medii şi beneficiază de două versiuni mild-hybrid bazate pe motorul pe benzină de 1.3 litri, care dezvoltă 138 sau 156 de cai putere. Din 2022 va exista şi o versiune electrificată e-Power, una ce va presupune un motor pe benzină de 1.5 litri cu 154 cai putere care joacă rolul de generator și va încărca o baterie care va alimenta motorul electric de 187 cai putere.

În interior vom găsi multă tehnologie şi multe ecrane. Instrumentarul digital de bord va avea o diagonală de 12.3 inci, acesta fiind atracţia principală. Va exista şi un display mai mic de 9 inci compatibil cu Apple CarPlay şi Android Auto, iar pe zona de parbriz vom găsi un head-up display de 10.8 inci ce va prelua o parte din informaţiile afişate de celelalte două ecrane.

Noul Nissan Qashqai este cu 60 de kg mai uşor şi are o caroserie cu 41% mai rigidă decât vechea generaţie.

Sursa: auto-bild.ro
Categorii: gAuto
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

De la 1 iulie 2026 se măreşte valoarea punctului de amendă (vom avea astfel amenzi de circulaţie mai mari)

După cum probabil aţi citit zilele acestea prin presă, guvernul intenţionează să mărească salariul minim pe economie de la 1 iulie 2026. Acesta va creşte de la 4050 lei, la 4325 lei (atenţie, vorbim despre salariul brut aici).

De la Dacia Logan de 5000 de euro în 2005, la Dacia Logan de 15.000 euro în 2025 (în 20 de ani preţul de plecare s-a triplat)

În septembrie 2004 Dacia începea să livreze primele unităţi ale celui mai recent model al său, Dacia Logan. „Maşina de 5000 de euro” cum era promovată atunci, a ajuns rapid la inimile românilor, iar din 2005 a fost an de an în topul celor mai bine comercializate autovehicule din România (2005 a fost primul an…

Ce anvelope de iarnă recomandați în 2025 și la cât timp sau număr de kilometri considerați că trebuiesc a fi schimbate?

Cred că deja mare parte dintre cei ce schimbă anvelopele între sezoane au făcut vizita la service sau au realizat operațiunea pe acasă. Temperaturile au coborât recent sub pragul a 0 grade Celsius, iar anvelopele de vară nu le-aș mai vedea recomandate.