Producătorul auto Nissan a lansat primul parfum din lume cu miros de anvelope

/
/
24 mai 24
/

Asiaticii continuă să ne surprindă si dacă credeaţi că le-aţi văzut pe toate, eu zic să vă mai gândiţi.

Cu ocazia cursei de Formula E de la Shanghai, producătorul auto Nissan a lansat primul parfum din lume cu miros de anvelope. Exact, aţi citit bine, miros de anvelope. Parfumul creat într-un laborator din Shanghai conţine particule de praf de cauciuc, tocmai pentru a da autenticitate mirosului de anvelope.

Sigur că acest miros luat ca atare nu poate atrage prea mulţi oameni, tocmai de aceea creatorii săi au amestecat acolo şi un strop de aromă de flori de cireş.

Noul parfum al celor de la Nissan se va numi comercial Smell My Dust şi aflaţi că nu este singurul din portofoliul producătorului auto. Nissan mai are la vânzare alte 8 parfumuri, toate disponibile pe site-ul oficial nissanperfume.com. Tot de aici veţi putea cumpăra în curând şi noul Smell My Dust cu miros de anvelope.

Sursa: automarket.ro
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.