Sursă: zoso.ro

– trebuie să vedeţi la ce vă pricepeţi şi să purcedeţi la crearea unui blog;
– să “munciţi” unul sau doi ani pentru crearea unei reputaţii;
– după 2015 internetul va capta atenţia mai mult ca niciodată (poate chiar va precede televiziunea – în SUA 25 % din televizoarele vândute în ianuarie aveau şi posibilitatea de accesare a internetului).
Update: Un amic spunea că tv-ul nu va muri nicicând şi că tânărul sub 20 de ani nu este relevant ca target financiar. Îmi permit să îl contrazic. Generaţiile de acum, chiar şi între 30 – 50, sunt deschise către nou (bineînţeles că vor mai fi “hopa mitică” dar numărul lor va scade). 

Categorii: arhiva
Urmărește-ne pe Google News!

Despre autor

Emil Dragotă

Co-Fondator al GADGET.ro; Pasionat de tehnologia mobilă, scrie review-urile pentru telefoane mobile, tablete, portabile, aparate foto & video, diferite gadgets etc. Utilizează Google Pixel 7 Pro + Samsung Galaxy S23 Ultra, tableta Samsung Galaxy Tab S9 Ultra și Sony ZV-E10 pentru fotografiile și materialele video făcute la recenziile de pe site. Notebook-ul de gaming ASUS ROG Zephyrus M16 a fost transformat în desktop PC ad-hoc prin conectare la două monitoare. Îi plac discuțiile civilizate bazate pe argumente.