Tribunalul Bucureşti a deschis procedura de faliment a City Insurance. Ce se întâmplă cu cele aproximativ 1 milion de poliţe încă active ?

/
/
13 feb. 22
/

Săptămana aceasta Tribunalul Bucureşti a admis cererea Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) privind deschiderea procedurii de faliment a City Insurance. La sfârşitul acestei proceduri, compania de asigurări va fi dizolvată.

Nu vreau să insist asupra acestui subiect, bănuiesc că aţi citit suficient de multe informaţii pe temă în ultimele zile. În cele ce urmează vreau să clarific ce se va întâmpla cu cele aproximativ 1 milion de poliţie RCA încă active la City Insurance.

Conform legii, în momentul în care se deschide procedura de faliment a unui asigurator, poliţele mai au o valabilitate de 90 de zile. În condiţiile în care Tribunalul Bucureşti a admis cererea de intrare în faliment pe 10 februarie, toate poliţele active vor expira oficial pe 10 mai. După această dată toţi şoferii vor fi obligaţi să încheie poliţe RCA noi cu alte firme de asigurare.

Dacă vreţi să nu aşteptaţi atât, puteţi încheia încă de azi o poliţă de asigurare nouă, urmând să denunţati poliţa de la City Insurance pentru a primi banii înapoi. Pentru a face acest denunţ trebuie să completaţi acest model de cerere pe care ulterior îl veţi transmite la adresa de mail denuntare@cityinsurance.ro .

Întreg procesul de denunţare îl găsiţi online pe cityinsurance.ro.

Personal vă recomand să renunţaţi deja la poliţa City Insurance, chiar dacă una nouă vă va costa mai mult. Spun acest lucru pentru că majoritatea service-urilor auto nu repară maşini în baza poliţelor City Insurance deoarece primesc banii foarte, foarte greu. Chiar dacă ASF este obligată să plătească prin intermediul Fondului de Garantare a Asiguraţilor, procedura este anevoioasă şi banii ajung extrem de greu în conturi.

Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Oraşul Stuttgart, cândva un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, ar putea intra într-un soi de faliment

Stuttgart, un oraş cu o populaţie de aproape 600.000 de locuitori, este capitala landului german Baden-Württemberg şi al şaselea oraş din Germania ca dimensiune. Acesta a fost foarte mult timp un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, aici având sedii companii uriaşe precum Mercedes, Porsche, Bosch, SMR Automotive sau Mahle.

Chinezii de la SAIC anunţă vânzări record în Europa în 2025 pentru marca MG (şi în România cifrele arată bine)

MG este o marcă auto britanică ce a fost lansată în 1924, dar care în prezent este deţinută de grupul chinez SAIC. Compania livrează în general maşini accesibile ca preţ, unele care concurează pe acelaşi segment cu Dacia, Suzuki, Skoda sau Renault.

De la 1 iulie 2026 se măreşte valoarea punctului de amendă (vom avea astfel amenzi de circulaţie mai mari)

După cum probabil aţi citit zilele acestea prin presă, guvernul intenţionează să mărească salariul minim pe economie de la 1 iulie 2026. Acesta va creşte de la 4050 lei, la 4325 lei (atenţie, vorbim despre salariul brut aici).