Directorul de vânzări al Toyota Australia susţine că motorul diesel va exista mult timp de acum înainte

/
/
4 apr. 24
/

Toyota este un producător auto care are încă încredere în motoarele termice, strategia companiei pe termen mediu şi lung fiind aceea de a mixa maşinile electrice cu cele hibride.

Dacă alte nume din industrie au anunţat deja anii în care şi-au propus să renunţe complet la maşinile cu motoare termice (indiferent sub ce formă vor veni acestea), Toyota merge înainte, inclusiv cu motorul diesel (cel mai renegat motor al prezentului, acelaşi care în urmă cu 10 ani era locomotiva industriei auto).

Sean Hanley, directorul de vânzări Toyota Australia, a declarat presei din această ţară că motorul diesel va exista mult timp de acum înainte, cel puţin 10 – 20 de ani. Acesta recunoaşte însă că acest tip de motor va trebui să sufere transformări pentru a respecta normele de poluare şi pentru a funcţiona inclusiv cu motorină sintetică.

Reprezentantul Toyota a declarat că motorul diesel în forma sa hibridă va fi în continuare folosit de producătorul japonez, mai ales pe vehiculele grele.

Dacă companii precum Volvo au renunţat deja la producţia de maşini diesel, Toyota rămâne în continuare un susţinător al acestei categorii de maşini. Există foarte multe voci în piaţă care spun că producătorul nipon a pierdut startul în era electrificării şi că peste ani va avea de pierdut, poziţia actuală de lider de piaţă de necontestat urmând a deveni o simplă amintire.

Sursa: automarket.ro
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Sezonul 2025 din Formula 1 se încheie în acest weekend, iar lupta pentru titlul mondial se dă între trei piloţi (se anunţă 3 zile explozive)

În luna februarie a acestui an vă scriam un articol legat de startul noului sezon de Formula 1. Cum timpul nu iartă pe nimeni, iată că vin în atenţia voastră cu un nou articol, unul în care vă prezint finalul sezonului.

Un nou brand auto chinezesc va intra în România în 2026 (face parte din grupul Chery)

Lansările de branduri auto chinezeşti vor continua şi în 2026, piaţa de maşini noi din România urmând a deveni din ce în ce mai aglomerată.

Românii au cumpărat masiv maşini noi în luna noiembrie, creşterea fiind de peste 35% an pe an

Într-o ţară în care la nivel economic cureaua a fost strânsă începând cu a doua jumătate a anului, vânzările de maşini noi merg exact invers, impulsionate oarecum şi de relansarea programului Rabla în varianta cu buget mai mic.