Volkswagen anunţă că va renunţa la butoanele capacitive de pe volan

/
/
25 oct. 22
/

Tehnologiile evoluează, iar industria auto trebuie să ţină pasul şi să implementeze toate noutăţile. Ei bine, aproape toate.

S-ar părea că nu orice se pretează pe o maşină, chiar dacă la prima vedere sună a evoluţie. Volkswagen a început să introducă de la Golf 8 butoane capacitive pe volan, iar acestea au atras multe nemulţumiri în rândul clienţilor. S-ar părea că aceste butoane nu sunt practice deloc, acestea se activează foarte uşor doar prin simpla trecere a mâinii deasupra lor, iar fie vorba între noi, pe volan cam ai activitate în timpul condusului.

Clienţii Volkswagen au trimis numeroase reclamaţii, atât de multe încât compania a luat oficial decizia de a renunţa la butoanele capacitive (acestea vor fi înlocuite cu clasicele butoane fizice).

„We are sharpening our portfolio and our design, plus creating a new simplicity in operating our vehicles. For example, we are bringing back the push-button steering wheel! That’s what customers want from VW.”

S-ar părea că nici cele de pe planşa de bord nu sunt foarte agreate de şoferi, însă pentru acestea nu avem informaţii legate de o eventuală modificare.

Voi aveţi astfel de maşini, adică cu butoane capacitive pe volan ? Dacă da, aveţi o probleme de utilizare, sunt enervante (aşa cum afirmă mulţi alţi soferi) ?

Sursa: jalopnik.com
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Oraşul Stuttgart, cândva un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, ar putea intra într-un soi de faliment

Stuttgart, un oraş cu o populaţie de aproape 600.000 de locuitori, este capitala landului german Baden-Württemberg şi al şaselea oraş din Germania ca dimensiune. Acesta a fost foarte mult timp un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, aici având sedii companii uriaşe precum Mercedes, Porsche, Bosch, SMR Automotive sau Mahle.

Chinezii de la SAIC anunţă vânzări record în Europa în 2025 pentru marca MG (şi în România cifrele arată bine)

MG este o marcă auto britanică ce a fost lansată în 1924, dar care în prezent este deţinută de grupul chinez SAIC. Compania livrează în general maşini accesibile ca preţ, unele care concurează pe acelaşi segment cu Dacia, Suzuki, Skoda sau Renault.

De la 1 iulie 2026 se măreşte valoarea punctului de amendă (vom avea astfel amenzi de circulaţie mai mari)

După cum probabil aţi citit zilele acestea prin presă, guvernul intenţionează să mărească salariul minim pe economie de la 1 iulie 2026. Acesta va creşte de la 4050 lei, la 4325 lei (atenţie, vorbim despre salariul brut aici).