Roewe D7 DMH, o maşină plug-in hybrid chinezească, a parcus o distanţă de 2208 kilometri cu un singur plin de rezervor şi o singură încărcare a bateriei

/
/
3 nov. 24
/

Roewe D7 DMH este maşina chinezească plug-in hybrid ce tocmai a intrat în Cartea Recordurilor pentru cea mai mare autonomie obţinută în condiţii de drum normal. Sigur că această autonomie nu va rezista prea mult, mai ales după ce CATL a anunţat Freevoy Super Hybrid Battery, prima baterie din lume dedicată maşinilor plug-in hybrid ce poate asigura o autonomie electrică de 400 de kilometri

Revenind la Roewe D7 DMH, acest model a reuşit să parcurgă o distanţă de 2208 kilometri cu un singur plin de rezervor şi o singură încărcare a bateriei. Traseul nu a fost deloc unul ideal (aşa cum ne-am aştepta), astfel că maşina a fost condusă pe drumuri cu asfalt, pietriş, pământ, zăpadă, a trecut prin diferenţe de altitudine de până la 1600 de metri şi a fost condusă atât prin deşertul Gobi, cât şi prin munţi (în cele 4 zile de condus, Roewe D7 DMH a ajuns să meargă atât în condiţii de căldură mare, cât şi la temperaturi negative).

Consumul mediu de carburant a fost de 2.49 litri / 100 km, un rezultat absolut remarcabil.

Roewe D7 DMH a fost echipată cu un motor pe benzină de 1.5 litri cu 112 CP şi o eficienţă termică declarată de 43% şi cu un electromotor de 204 CP.

Roewe D7 DMH este o maşină lansată oficial anul trecut, însă se pare că recordul anunţat recent a fost realizat cu un model nou, uşor îmbunătăţit (cel de anul trecut are o autonomie declarată în materialele de marketing de „doar” 1400 de kilometri).

Sursa: carnewschina.com
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

De la 1 iulie 2026 se măreşte valoarea punctului de amendă (vom avea astfel amenzi de circulaţie mai mari)

După cum probabil aţi citit zilele acestea prin presă, guvernul intenţionează să mărească salariul minim pe economie de la 1 iulie 2026. Acesta va creşte de la 4050 lei, la 4325 lei (atenţie, vorbim despre salariul brut aici).

De la Dacia Logan de 5000 de euro în 2005, la Dacia Logan de 15.000 euro în 2025 (în 20 de ani preţul de plecare s-a triplat)

În septembrie 2004 Dacia începea să livreze primele unităţi ale celui mai recent model al său, Dacia Logan. „Maşina de 5000 de euro” cum era promovată atunci, a ajuns rapid la inimile românilor, iar din 2005 a fost an de an în topul celor mai bine comercializate autovehicule din România (2005 a fost primul an…

Ce anvelope de iarnă recomandați în 2025 și la cât timp sau număr de kilometri considerați că trebuiesc a fi schimbate?

Cred că deja mare parte dintre cei ce schimbă anvelopele între sezoane au făcut vizita la service sau au realizat operațiunea pe acasă. Temperaturile au coborât recent sub pragul a 0 grade Celsius, iar anvelopele de vară nu le-aș mai vedea recomandate.