Volkswagen se gândeşte tot mai serios să renunţe la Volkswagen Polo

/
/
16 sept. 23
/

Se pare că Volkswagen Polo are zilele numărate, unul dintre cele mai de succes modele ale companiei germane având toate şansele să fie scos la pensie.

Dacă în cazul altor nume retrase de pe piaţă vorbeam în general de scăderea numărului de vânzări, nu acelaşi lucru se poate spune şi despre Volkswagen Polo. În 2022 au fost vândute în Europa peste 113.000 unităti, iar în primele şapte luni din 2023 alte 75.700 unităţi au ajuns la proprietarii lor. De această dată vorbim de profitabilitate, una din ce în ce mai redusă în cazul Volkswagen Polo.

Compania germană se gândeşte tot mai serios să renunţe la Volkswagen Polo după 2025, an în care actuala generaţie ar trebui să primească o nouă versiune. Volkswagen nu are în prezent nimic în lucru referitor la acest proiect, semn că decizia a fost luată deja, însă nu a fost şi confirmată încă oficial.

Se pare că acolo unde normele legislative o vor impune, Volkswagen Polo va fi înlocuit de modelul electric Volkswagen ID.2, iar în ţările / regiunile unde legislaţia va permite, acesta va fi vândut în continuare atât timp cât va rămâne profitabil.

Foarte posibil ca în Europa să nu mai avem Volkswagen Polo după 2025, aşa cum am menţionat anterior.

Sursa: ft.com
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Oraşul Stuttgart, cândva un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, ar putea intra într-un soi de faliment

Stuttgart, un oraş cu o populaţie de aproape 600.000 de locuitori, este capitala landului german Baden-Württemberg şi al şaselea oraş din Germania ca dimensiune. Acesta a fost foarte mult timp un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, aici având sedii companii uriaşe precum Mercedes, Porsche, Bosch, SMR Automotive sau Mahle.

Chinezii de la SAIC anunţă vânzări record în Europa în 2025 pentru marca MG (şi în România cifrele arată bine)

MG este o marcă auto britanică ce a fost lansată în 1924, dar care în prezent este deţinută de grupul chinez SAIC. Compania livrează în general maşini accesibile ca preţ, unele care concurează pe acelaşi segment cu Dacia, Suzuki, Skoda sau Renault.

De la 1 iulie 2026 se măreşte valoarea punctului de amendă (vom avea astfel amenzi de circulaţie mai mari)

După cum probabil aţi citit zilele acestea prin presă, guvernul intenţionează să mărească salariul minim pe economie de la 1 iulie 2026. Acesta va creşte de la 4050 lei, la 4325 lei (atenţie, vorbim despre salariul brut aici).