Accesorii inteligente

Fossil este un brand apreciat în România, în special de către doamne şi domnişoare. În urmă cu ceva ani şi soţia mea îşi cumpărase un ceas Fossil de care era tare mândră, însă după ce a trecut euforia momentului, nu l-am mai văzut prin peisaj.

Fossil şi-a încercat norocul şi pe piaţa ceasurilor inteligente, ba chiar la un moment dat era unul dintre puţinele nume din piaţă care folosea drept sistem de operare Wear OS.

Modelele Fossil nu arătau rău deloc, ba chiar erau foarte elegante, însă cel mai mare dezavantaj al smartwatch-urilor Fossil a fost întotdeauna autonomia. Mai toate modelele inteligente nu treceau bariera a 24 de ore de autonomie, aspect greu de justificat în ochii utilizatorilor.

Cu vânzări foarte modeste în ultimii ani, se pare că mai marii companiei au decis că nu mai merită efortul de a susţine prezenţa pe piaţa smartwatch-urilor, astfel că brandul Fossil se va limita în continuare doar la ceasuri tradiţionale, bijuterii şi diverse alte accesorii.

Compania va oferi în continuare suport software pentru modelele existente deja, în special celor mai recente din seria Fossil Gen 6.

Sursa: theverge.com