Noua Skoda Fabia are în România un preţ de plecare de 15.175 euro

/
/
8 dec. 21
/

În primăvara acestui an Skoda anunţa noua Skoda Fabia. Vorbim de a patra generaţie a acestui model, una realizată pe noua platformă MQB-A0 a grupului Volkswagen.

De săptămâna aceasta Skoda Fabia poate fi comandată şi în România, iar preţurile pornesc de la 15.175 euro. În funcţie de motorizare şi echipare situaţia este următoarea:

  • Motor 1.0 litri MPI de 80 CP, cutie manuală cu 5 trepte şi echipare Ambition – de la 15.175 euro;
  • Motor 1.0 litri TSI de 95 CP, cutie manuală cu 5 trepte şi echipare Ambition – de la 16.055 euro;
  • Motor 1.0 litri TSI de 110 CP, cutie manuală cu 6 trepte şi echipare Ambition – de la 16.749 euro;
  • Motor 1.0 litri TSI de 110 CP, cutie automată în 7 trepte şi echipare Ambition – de la 18.274 euro;
  • Motor 1.0 litri TSI de 95 CP, cutie manuală cu 5 trepte şi echipare Style – de la 17.910 euro;
  • Motor 1.0 litri TSI de 110 CP, cutie manuală cu 6 trepte şi echipare Style – de la 18.602 euro;
  • Motor 1.0 litri TSI de 110 CP, cutie automată în 7 trepte şi echipare Style – de la 20.125 euro.

Pe parcursul anului viitor va fi lansată şi o variantă mai puternică cu motor de 1.5 litri TSI şi 150 CP.

În lista de echipare standard (pachet Ambition) găsim faruri Basic LED, jante de oțel cu diametrul de 15 inch, volan îmbrăcat în piele, aer condiționat, scaune față încălzite, geamuri electrice față, oglinzi exterioare reglabile electric și încălzite, Radio Swing cu display color de 6.5 inch, computer de bord şi sistemele Lane Assist și Hill Hold Control.

Şi dacă tot am vorbit mai devreme despre rezultate modeste obţinute de Dacia Spring şi Renault Zoe în testele EuroNCAP, aflaţi că în aceeaşi perioadă cu aceste două maşini electrice a fost testată şi noua Skoda Fabia, iar aceasta a obţinut 5 stele. Detalii aici.

Câteva caracteristici tehnice pentru Skoda Fabia:

  • 4.1 metri lungime, 1.78 metri lăţime şi 2.56 metri ampatament;
  • portbagaj de 380 litri ce poate creşte până la 1190 litri cu bancheta rabatată;
  • trei sisteme de infotainment: 6.2 inci, 8.2 inci şi 9 inci şi instrumentar digital de bord clasic sau cu display de 10.25 inci;
  • rezervor de 50 de litri ce poate asigura o autonomie de până la 900 de kilometri;
  • sisteme de siguranţă: cruise control adaptiv, lane assist, asistență la unghiul mort, recunoașterea semnelor rutiere și protecția pietonilor și bicicliștilor (pachetul Travel Assist);
  • volan încălzit cu design nou, sistem de climatizare pe două zone, lumină ambientală, asistent digital, faruri și stopuri LED, plafon panoramic și senzori de parcare (funcționează până la 40 km/h).

Sursa: automarket.ro
Categorii: gAuto
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

Oraşul Stuttgart, cândva un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, ar putea intra într-un soi de faliment

Stuttgart, un oraş cu o populaţie de aproape 600.000 de locuitori, este capitala landului german Baden-Württemberg şi al şaselea oraş din Germania ca dimensiune. Acesta a fost foarte mult timp un simbol al prosperităţii susţinut de industria auto germană, aici având sedii companii uriaşe precum Mercedes, Porsche, Bosch, SMR Automotive sau Mahle.

Chinezii de la SAIC anunţă vânzări record în Europa în 2025 pentru marca MG (şi în România cifrele arată bine)

MG este o marcă auto britanică ce a fost lansată în 1924, dar care în prezent este deţinută de grupul chinez SAIC. Compania livrează în general maşini accesibile ca preţ, unele care concurează pe acelaşi segment cu Dacia, Suzuki, Skoda sau Renault.

De la 1 iulie 2026 se măreşte valoarea punctului de amendă (vom avea astfel amenzi de circulaţie mai mari)

După cum probabil aţi citit zilele acestea prin presă, guvernul intenţionează să mărească salariul minim pe economie de la 1 iulie 2026. Acesta va creşte de la 4050 lei, la 4325 lei (atenţie, vorbim despre salariul brut aici).