Sunt şanse foarte mari ca Ford să oprească definitiv producţia modelului Ford EcoSport

/
/
21 sept. 21
/

Se pare că Ford Ecosport va avea aceeaşi soartă ca Ford Mondeo, producătorul american urmând a renunţa la producţia celor două modele la sfârşitul anului viitor.

În acest moment Ford Ecosport este fabricat în India, SUA şi România. Producţia din India va fi oprită în perioada imediat următoare (Ford a decis să îşi închidă operaţiunile din această ţară), iar cea din SUA va fi oprită la mijlocul anului viitor. Pentru fabrica din România nu sunt încă informaţii, însă mai toată presa de specialitate susţine că este o simplă chestiune de timp până când va fi anunţat acest lucru (se preconizează oprirea producţiei spre sfârşitul anului viitor).

Chiar dacă Ford nu oferă informaţii defalcate, se pare că din capacitatea totală de producţie la Craiova, Ford Ecosport mai ocupă doar 10%. Vânzările acestui mic SUV au scăzut de la an la an, iar Ford Puma a furat mult din posibilii clienţi de EcoSport.

Din 2023 Ford va produce la Craiova un alt model, unul ce va fi disponibil în primă fază cu motoare termice. Din 2024 acesta va beneficia de o motorizare 100% electrică, aspect confirmat la nivel oficial încă din primăvara acestui an.

Concluzionând, la sfârşitul lui 2022 ne vom lua rămas bun de la Ford Mondeo (confirmat oficial) şi Ford EcoSport (foarte probabil).

Sursa: motorbiscuit.com
Categorii: gAuto
Cuvinte cheie: Ford, Ford EcoSport, Ford Mondeo
Cosmin Mușat
Editor la Gadget.ro, pasionat de tot ce înseamnă tehnologie de ultimă oră. Scrie despre cele mai noi informaţii din lumea IT&C, review-uri, gadget-uri nonconformiste etc. Utilizează Samsung Galaxy S25 Ultra și Acer Nitro 5 AN517-52.

De la 1 iulie 2026 se măreşte valoarea punctului de amendă (vom avea astfel amenzi de circulaţie mai mari)

După cum probabil aţi citit zilele acestea prin presă, guvernul intenţionează să mărească salariul minim pe economie de la 1 iulie 2026. Acesta va creşte de la 4050 lei, la 4325 lei (atenţie, vorbim despre salariul brut aici).

De la Dacia Logan de 5000 de euro în 2005, la Dacia Logan de 15.000 euro în 2025 (în 20 de ani preţul de plecare s-a triplat)

În septembrie 2004 Dacia începea să livreze primele unităţi ale celui mai recent model al său, Dacia Logan. „Maşina de 5000 de euro” cum era promovată atunci, a ajuns rapid la inimile românilor, iar din 2005 a fost an de an în topul celor mai bine comercializate autovehicule din România (2005 a fost primul an…

Ce anvelope de iarnă recomandați în 2025 și la cât timp sau număr de kilometri considerați că trebuiesc a fi schimbate?

Cred că deja mare parte dintre cei ce schimbă anvelopele între sezoane au făcut vizita la service sau au realizat operațiunea pe acasă. Temperaturile au coborât recent sub pragul a 0 grade Celsius, iar anvelopele de vară nu le-aș mai vedea recomandate.