Toyota este un producător auto care are încă încredere în motoarele termice, strategia companiei pe termen mediu şi lung fiind aceea de a mixa maşinile electrice cu cele hibride.
Pentru mine Toyota este un producător auto atipic şi asta pentru că reuşeşte să rămână lider absolut când vine vorba de numărul de maşini vândute la nivel global, deşi pare că s-a urcat mai târziu în trenul viitorului, adică cel al maşinilor electrice.
Este clar pentru toată lumea că industria auto investeşte şi va investi sume uriaşe de bani pentru a schimba piaţa, trecerea de la motorul termic la cel electric fiind cu adevărat o revoluţie.
Titlul acestui articol pare în acelaşi timp amuzant cât şi îngrijorător, însă prin publicarea acestor studii cei de la Toyota au dorit să evidenţieze faptul că la nivel global există o lipsă de informaţii concrete livrate şoferilor prin intermediul cărora aceştia să înţeleagă diferenţele între o maşină termică şi una electrică.
Mulţi consideră că vremea maşinilor cu combustie internă a trecut, iar peste câţiva ani (zeci de ani mai precis) acestea vor deveni istorie. Să fie oare aşa ?
Compania de cercetare de piaţă Kantar Millward Brown a realizat analiza “Top 100 BrandZ” pentru anul 2017. Această analiză include topul celor mai valoroase mărci din lume şi este realizată prin măsurarea echităţii mărcii pe baza unor interviuri la care participă peste 3 milioane de consumatori în întreaga lume.